Study hard


Mötet är avklarat men efter det skippade jag att träffa Bina och Ellenor eftersom dem skulle in till birsta istället för stan så då skulle jag inte hinna med mig med tanke på hur lång bussturen in till birsta är.. Påvägen hem till Conny var man ju lite sådär klantig av sig .... IGEN!! :$:/ Hihi råkade ta fel buss sådär .. hihi OPS, MY BAD! :$:) Men som tur har man en ängel som kom och hämtade upp mig :) Tusen taaaack :D Hade varit en bra bit att gå annars och visste ärligt talat inte ens åt vilket håll jag skulle gå isåfall (A) höhö man är så duktig så :P:p

Conny åkte för ungefär en timma sedan på jour och här sitter jag ännu och är tyvär fortfarande jätte frusen av mig och fick världens huvudvärk igen efter att jag har pluggat inför prover som jag ska ha på torsdag =/ Not fun at all but what to do liksom, får ta och dricka en massa vatten och sedan typ flytta in till badrummet ^^, haha :p Pårtal om torsdag så blev jag även precis inbjuden på filmkväll, trevligt trevligt :)

Hur som hellst så ska jag in och dricka massa massa MASSA vatten nu och sedan fortsätta plugga vidare så att man inte kuggar provet, eftersom det vill jag absolut inte göra!! Då blir jag bra ledsen på ögat :(



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0