The sunshine


Imorse blev jag väckt av en söt liten tös något vid 10tiden, man var ju ledig idag så man fick ju sova ut lite extra. Otroigt skönt :) Sitter nu och nördar lite nuja tills jag ska in till stan och fixa lite ärenden, efter det så blir det till att träffa älsklingarna; Bina och Lelle :D ♥ är ju riktigt fint väder idag så det är ju nästan tragiskt att enbart sitta hemma hela dagen :o Jag tänkte träffa Jeanette men eftersom hon är så fruktansvärt seg på att höra av sig och berätta ifall det blev något av så det blev andra planer ist. Orkar inte vänta en hel dag på något som kanske inte kommer hända och där är redan héla dagen bortkastad :/ Vill planera ja.

Såg nyligen lite på ett avsnitt på BB, fyfan vilken bitsh Vanessa är!! Glad att hon åkte ut, var ju på tiden de! :D
Hon kunde absolut inte göra något själv och vara hjälpsam, och kunde inte heller ta någon disskution när det gällde henne. Det enda hon kunde göra var att sminka sig, krittisera andra. röka och dega i sängen..? :s Hade aldrig klarat av att bo med någon som henne!! Usch usch.. :P



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad snällt du snakka skit om jenette då! fått fel upfattning av dig..trodde du va snäl..

vanessa är bäst !

2011-04-05 @ 19:37:10
Postat av: Dzesii

HAHA såg din kommentar nu när jag gick igenom mina kommentarer :p Brukar ärligt talar kika på dem riktigt sällan :P Men hey! bättre sent än aldrig, right?:P

..Anyway, för det första så tycker jag det är tråkigt då du kommenterar anonymt, känns som du inte vågat stå på dig liksom menmen vad vet jag och orkar inte diskutera och bråka heller :P Bleh! det blir endast en sådan otrevlig stämning och det är ju onödigt :):p.

Till saken.. Jag minns mycket väl om att när jag skrev detta inlägg om att Jeanette var seg och dålig på att höra av sig, menade jag inget illa alls mot henne (kan ju vara rätt lätt att misstollka när det endast är skriver och inte hör tonläget som när man pratar) ..och jag är rätt säker på att Jeanette gott vet om det själv också :) Vi är riktigt nära vänner, alltid varit nästan sedan dag ett då vi började umgås och jag skulle aldrig kunna snacka skit om henne, vi brukar ju fasen skämta om det också att hon kan va usel på att svar xD Men alla har ju sina dagar då man är seg, jo som exempelvis jag här nudå med att svara på din kommentar sådär ett år senare xD Lite småkul ändå :) Take Care!:) Trevligt att du följde och ännu kanske följer min blogg, who knows :p

2012-07-20 @ 01:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0