The way you make me feel <3


Jag har precis duschat och målat naglarna :)
Idag efter skolan skulle jag åka in till Timrå och vara med Josip, Simon Persson och Tanja men eftersom jag blev så fruktansvärt trött så jag seriöst nästan skulle kunna somna ståendes :o ..blev även as dålig, hade inga krafter alls så jag åkte direkt hem och blev raka vägen till sängen. Jag somnade typ direkt :o Vid 18-tiden blev jag väckt utav Conny så gick vi och gjorde iordning lite mat, det blev stuvade makaroner med köttbullar till :)

Imorse innan skolan åkte jag hem, där jag fick ha kramkalas med min urgulliga lillebror, sån solstråle som han är GOD DAMN IT vad jag ÄLSKAR honom!! Världens gulligaste!! ♥ ♥ ♥ Massa kärlek till honom! Har saknat honom nå fruktansvärt mycket men har tyvär inte riktigt haft så mycket tid att träffa honom på den senaste tid :( När jag får pengar funderar jag starkt på att ta med honom in till Birsta så får han hålla mig sällskap då jag ska handla lite nödvändiga saker som t.ex. bodylotion som jag är till stort behov just nu, mina ben är as torra :'( not cool at all! Måste även köpe en present åt sötisen som fyller 4 år den 28e :D Blir stor kille nu ;D hihi.

Michael Jackson is so freaking awesome!! I JUST LOVE IT!!
Haha jag sitter nu och lyssnar igenom typ alla låtar ..... IGEN! hahaha xD Önskar jag haft lyckan och sett honom uppträda in real world :o Big love to king of pop ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0