You do what you want


Follow your heart & live up to your dreams ♥



Kärani
, kvällen igår blev ju inte direkt som jag hade kunnat vänta mig på en söndagskväll xD Men det var riktigt roligt! :) Jag och grabbarna, Conny och Rickard spelade biljard, poker och dunka musik till det började dem dricka öl och frestade mig där .. Så det blev lite drickande för min del med haha :P:p Dock när jag och Conny brottades och han skulle lyfta mig på något konstigt vis men jag gled ned på golvet och skrapade upp lite armbågen. Det ser inte farligt ut alls men det gör riktigt ont!! :( snyft snyft..fäller en liten tår.. hihi ;P Jag var helt grym på att spela poker.. IGEN!!! so don't mess with me, cause I'll own you!! Mohahaa ;D thihi :)

Imorse vid 07-00 tiden väckte Rickard mig genom att slänga en fet kudde på mig, hyggligt av dig Dude! ;D haha :) Jag klev upp med enormt irriterande huvudvärken, klädde på mig,  gick på toa och fixade mig lite sedan när jag var redo att fara ner till bussen så vägrar Conny kliva upp för att skjutsa mig .. :/ Vi sov ju dock enbart 2h då. Så eftersom det och jag själv hade ont i huvudet (Det var ingen baksmälla, LOVAR! brukar aldrig bli bakis) detta var enbart brist på sömn =/ Så jag sjukanmälde mig och la mig i sängen igen och fortsatte med att sova och vila ut.

Rickard for hem till sig för drygt lite mer än en timma sedan, Conny for han också eftersom han har jour ikväll. Tyvär kunde inte jag följa med eftersom jag måste plugga inför Svenskprovet =/ Har ärligt ingen ork alls, är sjukt trött och har nå förbaskat ont i ögonen, not cool at all! :( snyft snyft :'(

Hmm vad har jag annars gjort idag? Not much..
Vaknat, ätit frukost, ritat, spelat biljard med Rickard, pratat med min älskade Bina och Cicci ♥:), kikat på BigBrother, ätit pizza .. så tjaa jag har ju inte hunnit med så mycket mer faktist :P Ska försöka plugga lite granna nuja sedan blir det nog enbart till att mysa ned sig och vila ut sig och vänta på att Conny kommer hem igen. :)



PussLOVE ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0