Always remember to be happy, because you never know who's falling in love in your smile

 
Dagens planer blev inte riktigt som dem var tänkt MEN det blev en riktigt toppen dag iallafall!  När Conny kom hem tidigt från jobbet idag, fixade vi iorsning Pancakes nya bur så han kan vara ute på gräset och skutta när han känner för det, så enormt tack till min världens underbaraste Conn  y!! ♥  Thank You Jajjemen, du är världens bästaste! hihi ♥  Senare tillbringade vi mestadels i köket med att baka en äppelpaj, passade även på med lite vetemjölskrig och brottning på golvet xD haha min tokas ♥  Pajen blev riktigt god måste jag få skryta om ;D mohahaa  
           
Imorgon ska Conny jobba så jag funderar starkt på att åka ned till Birsta och köpa mig ett par nya skor, såg i tidningen att det fanns ett par för enbart 100kr, ett par fejk converse LOVE IT, perfekt! Inte fel med ett par bekväma skor men som ändå är bra billig  hihi. Senare när Conny slutat jobba, ska vi åka in till Selånger och checka läget

 Jag ber om ursäkt för att jag har varit dålig med att uppdatera min blogg nu den senaste tid men jag har ärligt talat inte haft någon stor lust alls till att sitta och nörda vid datorn, mina dagar har enbart gått ut på att sova ut, tvinga mig upp ur sängen, tagit hand om djuren, duscha, fixat mig, fart till jobbet, film och sedan sova ..  

 
Business Woman   På mitt nya jobb har det iallafall hitills gått riktigt bra! Det är jätte trevligt att jobba där och försäljningen går rätt bra, så det gillas starkt!  Min käravän, Karolina ska även tydligen på arbetsintervju där nu på tisdag, så hoppas verkligen på att hon också får jobbet, vore riktigt underbart!

...Nu blire film  Let's See A Movie med min kära skatt, seeya!

   

PussLOVE ♥    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0