Baby you are not alone


Oh vilken underbar känsla!  Det känns som om det vore en evighet sedan båda kunde få sova ut och vakna upp ihop  Så myyysigt och gooosigt thihi  I Love You Just nu har vi inte hunnit gjort så mycket mer än ätit frukost, diskat, kikat till bunnie och nu sitter jag här och lyssnar på MJ - King of pop  Blinking Heart 2  HAHA gud vad jag gillar dessa små gulliga gubbar som jag har upptäckt man kan ha på bloggen. Vad som händer och sker idag, blir för mig enbart en lugn och mysig dag, precis så vill jag ha det idag om jag får bestämma . Bara njuta av de
två sista lediga dagarna innan skolan börjar igen. På tal om musik, gud vad söt mr Conny är, sjunger med till alla låtar jag lyssnar på och gör om allt, låter jätte roligt och gulligt xD hahaha  Han är verkligen en glädjespridare, min ängel, mitt ALLT!  
Beating hihi. Just därför vill jag nu tillägna detta till Conny   


5 - års gammal bild men kärleken är evig. I Love You Banner



I mitt sagoland finns du och jag, där blir drömmarna aldrig svag.
Våra hjärtan står i brand, håller dig hårt i din hand.
Dig ska jag aldrig släppa, utan för evigt hålla dig inom mitt hjärta. 

 I Love You 

Hjärtat, jag har älskat dig i 6-års tid, 
jag älskar dig ännu idag och jag kommer älska dig i all evighet






 Hugs And Kisses 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0