Be what you wanna be


I måndags när jag var på Birsta med Karolina, fyndade jag mig ett par skor som jag pratat om, en tröja för enbart 29:- :o & lite materjal inför skolan som böcker.. Det har varit en riktigt bra dag tillsammans med govännen min . HAHA när vi satt inne på Birsta innan vi for hem, pratade vi om hårfärger så sa Karolina att min hårfärg var fin, så MITT FRÅN INGENSTANS dök det upp en gammal gubbe vid 67-års åldern kanske och sa med världens basröst "JA VISST ÄR HON FIN?!" - det  sa han till Karolina ang. mig HAHAHAHA något vi höll på att dö där, erkänner att det var lite läskigt :P När jag precis kom hem, kom Conny fram till mig och sa att vi ska fara och gratta hans två kusiner, med tanke på att jag var dyngsur av regnet så fick jag byta om men ingen tid till att fräscha upp sig =/ Men det gick bra och super trevligt var det där! .

Igår var det min första skol dag... Back in school! USCHA BUSCHA haha >.< Gud som haver, så åkte jag in tidigare för att ta en fika med Sabina & Ellenor innan skolan, sedan prommenerade vi in till skolan det var ju så himla härligt väder igår! . Allt kändes rätt bra gällande skolan så när jag kom in i klassrummet, RASADE ALLT SAMMAN!!! :o DET FÅR INTE VARA SANT!!! tänkte jag.. Vi har fått en ny lärare = FRÅN MIN GAMLA SKOLA!!!! o.0 = HEMSKT!! Alltså denna läraren fast jag var hur duktig som hällst i skolan och gick jätte bra på proven, av någon konstig anledning så har han verkligen försökt förstöra allt för mig OCH NU SKA JAG HA HONOM IGEEEEN!!! Jag som trott att jag sluppit honom för gott nu :'( OMG! Måste verkligen prata med läraren osv på skolan att detta går inte!! o.0 Han kommer försöka förstöra mitt år för mig och mina betyg!!

Efter skolan åkte jag och hälsade på min underbara mest älskade lillaplutt Hampus till lillebror :D ♥ & mammi. Dem kom hem igår kväll från Polen så jag tänkte passa på hälsa på innan jobbet, var riktigt trevligt där faktiskt, så sjukt kul att se lillebror igen!! . Jag fick även lite presenter utav mammi, fick en jätte fin vit jacka som jag ÄLSKAR!, en svart jätte frän kjol, vit kjol, smycken och lite annat smått och gott, tack så hemskt mycket!

Sedan var det dags till att fara till jobbet, kvällen gick rätt bra . Fick även veta att jag får börja jobba alla kvällar nu istället för 3, och ska även jobba nu på söndag! AWESOME!! Jag får börja jobba mer redan nu eftersom chefen tycker att jag är riktigt duktig och att det går jätte bra för mig sedan dag ett så jag blev skapligt lycklig där hihi  . NÄNU måste jag fara in till stan, ska äta tillsammans med flickorna på stan innan skolan



 Hugs And Kisses 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0