Breaking neews..


Igår kväll innan jag la mig, ringde min mamma mig från Polen och berättade om att en släkting till oss dog i lördags i cancer, jag blev helt förkrossad inombords.. :'( ♥ Imorgon ska det vara hennes begravning och jag mår riktigt dåligt över att jag inte är där! :'( Tydligen senaste gången då jag var i Polen och vi hälsade på henne, visste hon redan om att hon var lidande i cancer men sa ingenting till oss för hon ville vårat bästa och inte förstöra vår semester.. Nu när jag tänker tillbaks i tiden, arbetade hon alltid nå fruktansvärt mycket på gården sin, med alla djuren osv.. Hemskt slit! 
            Kära Krysia, jag mår verkligen hemskt över att du redan är borta från vår grymma värld. Du har nu lämnat oss och jag har inte hunnit sagt adjö men jag hoppas verkligen att du kommer ha det bra uppe i himlen med resterande av alla nära och kära. Jag vill tacka dig med handen på hjärtat, för all den trevliga tid du givit oss. I våra hjärtan kommer du alltid att finnas kvar, älskar och saknar dig.. Vila i frid, kära Krysia ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0