Fight for the one that you love, I know I did & always will for my true love <3


    ReclinerHär sitter jag nu, efter en lång och stressig dag och naturligtvis kan jag inte somna nu häller fast jag är extremt sliten =/  Det får väll kanske bli någon film strax så får jag hoppas på att jag lyckas somna inom snart under filmens lopp ^^, Imorgon efter skolan och innan jobbet ska jag följa med Connys syster, Caroline på Birsta City & Conny ska även han med följa med, blev glad då han sa att han ville följa med, så det blir nog riktigt trevligt tillsammans med dem!   

Miss USaknar min Conny :'( Har inte alls haft tid för honom och han åker snart så får och jobbar natt så får sova själv redan från inatt :( Känns så himla lonley! Vi missar varandra HEEELA TIDEN pga skola och jobb för min del och jobb för hans del.. Men så kan det är så det kan bli ibland, bara att bita ihop och passa på senare de dagar vi båda får tid över  Då ska vi gosa bäst vi vill  hihi.

   


 Hugs And Kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0