I LOVE BIG SALE


HAHAHA tärt! Imorse missade jag min buss och nästa gick inte förän en timma så jag fick vänta i stekheta värmen.. men fick iallafall lite färg på mig och det är positivt att bli brunare (Y)  När bussen äntligen kom, for jag på birsta tillsammans med Karolina ♥  Vi har verkligen haft en toppen dag ihop! Tackar dig massor, sötis  hihi. Gud vad jag älskar rean nu alltså!! :o På två dagar har jag fått med mig hyfsat för lite pengar, LOVE IT!  



DAG 1, köpte jag:
* Ett par vita jeans för 49:-
* Två stycken linnen (Mörkblåa & lila-aktiga) för :-
* Armband för 20:-

DAG 2:
* En rutig klänning för 49:-
* Turkos tunika för 49:-
* Ljusrosa/bege kofta för 70-
* Vaxkräm för 60:-
* Plus, köpte presenter åt min kära vän, Sabina som fyllt 20år,
så det blir kalas firande nu på lördag


PussLO
VE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0