I'm singing for joy!


Imorse vid 8-tiden blev jag väckt utav min kära vän: Niklas Sahlin's mamma >.< Jag fick veta att min arbetsintervju blev tidigare än tänkt, så jag skyndade mig upp, på med kläderna, satte upp trollhåret  haha och och tog moppen till bussen, trodde seriöst att jag skulle missa bussen!! :o MEN JAG HANN!  Till er som undrar så gick intervjun väldigt bra, så hoppas nu bara på att jag får jobbet . När jag kom hem åt jag min goda och efterlängtade frukost: Kebabbtallrik, till det såg jag på filmen "Bride Wars" ... en riktigt tjejfilm kan man verkligen kalla det men tyvär är jag ledsen att säga detta men jag har ju sätt bättre filmer än det .. :p När filmen tog slut, satte jag igång med att rensa svartvinbären som jag lovat Eva att jag skulle hjälpa med medan hon har en fullbokad och stressig dag, så varför inte hjälpa till när man själv har tid över . Efter flera timmar då det äntligen blev klart, måste säga att jag blev lite leds på det mot slutet >.< haha. Hur som hällst, så tog jag tag i städningen och nu sitter jag här.. Tänkte slå på en annan film som jag sett fram emot ända sedan igår men hade inte alls tid för det så tänkte att det vore perfekt nu MEEN skitfilmen fanns ju inte som den skulle utan det var enbart en jädrans fil!!! :s Bra ledsen jag blev då! :/ Suck.. Aja, får ta och passa på måla naglarna medans jag hittar något annat  trevligt som jag ska roa mig med

  

PussLOVE ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0