It must bee my lucky day!!


Idag när jag vaknat gick jag på en prommis tillsammans med vovvisen, Texas , när vi kom hem gav jag honom mat, tog ut min lilla kaninis, Pancakes så han fick vara ute i gräset medan jag grillades i solen och badade lite i poolen. Hur underbart som hällst!  Sedan hoppade jag in i duschen, fixade mig lite och sådär innan jag for ned till Birsta City, där jag mötte mina kära vänner, Cecilia & Lito.  HAHAHA AND GUESS WHAAAAT?! Jag hittade ett par snygga och perfekta jeans för enbart 49:-  o.0 GALET BILLIGT! Köpte mig även två par nya linnen för 99:- så var rea erbjudande på dessa med (Y) Det gillas!  EFter att jag haft min lilla jobb-intervju, drog vi på McDonalds för att äta middag, då när jag beställde min mat skulle det gå på 62:- så tänkte jag betala med Rix-kuponger, så jag gav kvinnan i kassan en för 70:- AND GUESS WHAT??! Jag fick 80:- tillbaks plus maten HAHAHA Så jag fick maten gratis plus lite extra pengar även ;P DÅLIGT FAIL kvinnan i kassan måste ha mått då hon insett vad hon gjort haha xD Men tur hade jag iallafall så jag är nöjd!  hihi. Nu kom jag hem för en stund sedan och tänker nu gå och hämta min lilla bebis, Pancakes och slå på någon spännande film innan det blir dags för att sova.

OCH ETT STOOOORT GRATTIS TILL MIN KÄRA VÄN, SABINA SUNDQVIST SOM FYLLER 20 IDAG!!  ♥
Hipp Hipp HURRA .. Hipp Hipp HURRA HURRA HURRAAA..!!


Imorgon tänkte jag ta och kliva upp rätt tidigt och fara ned till Timrå och träffa goa, Karolina . Vad vi hittar på är inte helt hundra ännu, men det blir nog en toppen dag vilket som skulle jag tro!



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0