Min lilla Bunnie


Nu är min lilla Bunnie officiellt döpt till "Pancakes" hihi
Här kommer det några sötis bilder som jag tog på honom igår kväll.


MIN LILLA ÄLSKLING

  

 

   

Jag ska nu ta och börja fixa mig lite smått, så att jag inte längre ser ut som något troll i håret haha  Sedan blir det till att ta moppen ned till bussen, åka till arbetsförmedlingen (där jag jobbat under de senaste 4veckorna), måste nu lämna in ett papper som jag precis fått hem. Sedan efter det ska jag ta mig en tripp på Birsta tillsammans med mitt hjärta, Conny  ♥ Han skulle köpa någon slags såg och jag tänkte köpa ett rosa gulligt halsband åt lilla Pancakes , måste även handla lite saker som man inte vill handla men som man vet att man måste som t.ex. schampoo/balsam, rakhyvlar och sådanna tråkiga saker .. Tänkte även passa på att köpa en present åt min kära vän, Bina som har födelsedagskalas nu på lördag hihi  Ska bli skoj!

 
PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0