Feel so great!

 

Hey there!

Idag kommer Conny hem från Finlandsresan  Men tyvär blir inte jag hemma då...som vanligt =/ Ska iväg och jobba strax och kommer hem vid 21tiden om jag har tur, hoppas Conny inte sover då :/ Känns hemskt att inte få tid alls till att umgås med honom men skola och jobbet är väldigt viktigt! Så är det. Imorse när jag klev upp hann jag precis säga "Hej då" till Caroline, Connys och Christers syster som varit här och hälsat på under veckan, massa kul har vi haft det!  I torsdags efter jag slutat skolan och innan jobbet åkte jag på Birsta med henne en sväng, där även jag passade på att köpa mig ett linne för endast 29kr!! o.0 Hur billigt som hällst! Kan inte bli bättre hihi  Sedan åkte jag hem till mammi och gosade med lillebror tills Niklas Sahlin kom och hämtade upp mig så for vi vidare till jobbet. På jobbet gick det som det gick, men som sagt det kan inte alltid gå bra. Efter jobbet for jag hem, men då var inte Conny hemma .. kändes så fruktansvärt tomt i sängen :( På fredagen var det inget jobb så efter skolan åkte jag till Birsta där jag köpte mig ett par jeans. Jag har grubblat mig bra länge nu över om jag skulle köpa dem eller inte men behövde verkligen jeans så fick bli så tvungen tillslut. Är iallafall super nöjd utav dem, sitter helt perfekt (Y) Sedan prommenerade jag hem till mammi där jag TOKBUSADE med min lillebror som är världens gulligaste busfrö. Bouncing Hearts   Åt även middag där, kyckling med potatissallad NOM NOM NOM  hihi. Kom hem väldigt sent, blev mycket senare än det var planerat men vad gör man inte för sin lillebror . Igår när jag och Caroline hade vaknat upp till liv for vi på Birsta, tänkte köpa mig en Samsung Galaxy S, men den var slut på Media Markt och även Elgiganten eller vad den butiken nu heter... och när dessa mobiler kommer tillbaks skulle priset tydligen höjas igen så tillslut gick jag på Siba, där jag köpte mig mobilen, blev lite dyrare än 2222kr men blir ändå billigare än när dem höjer priset PLUS ifall Siba sjunker med priset inom en månad, kan jag komma dit med kvittot så får jag tillbaks lite pengar. (Y) Så det är ju bra de  måste nu bara köpa mig skal till mobilen så den inte blir repig. Efter en tripp på Birsta for vi vidare till deras faster, Maria där vi fikade och hade det super trevligt!  Sedan på kvällen skulle vi tillsammans med Christer åka på bio men det gick inga bra filmer alls så tillslut bestämde vi oss för att åka och hyra filmer och köpa med oss hem massa gotta, så vi gjorde det. Men när vi startade filmen började det tokåska och blev värsta ovädret så vi tog med oss lite spel, gottat och gick ut till uterummet där vi spelade och hade det trevligt vid levande ljus . När åskan äntligen gått över, efter flera timmar, gick vi in och fortsatte se på film . Den nyaste Spiderman är riktigt bra, mycket bättre än de två första!  NÄMEN NU måste jag börja fara!  Blow Kiss 

 


 Hugs And Kisses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0