You're my soulmate


  Butterfly watching Hey there!
Idag har det i princip enbart regnat, all day loooong! Så jag och Conny beslöt oss rätt fort till att inte åka på Selånger. Känns ju mer frestande att vara inne i värmen och umgås än att stå ute i regnet helt dyngsur :P HAHA njaa tror man avstår det då ^^, Hur som hällst, kvällens mat blev: pizza NOM NOM NOM  DÅLIGT MÄTT JAG BLEV DÅ o.0 haha. Kvällens filmer blev "Mars needs moms" & "Hall Pass", två RIKTIGT bra filmer, verkligen sevärda!    


Bunny Medan mitt hjärta var på jobbet såg jag även på någon annan film, men minns faktiskt inte vad den hette, men det spelar ingen roll eftersom den var ändå inte så värst bra :P Min lilla bunnie, Pancakes är så himla sööt! Jag hade honom i knät i ca 2h, medan jag såg på filmen och gud vilken sömntuta han var idag. Sötisen sov heeela tiden i mitt knä/famn, såg även när han gäspade (första gången faktiskt) gud vad gulligt det såg ut! Världens minsta tunga och tänder haha min lilla gobunnie  Bouncing Heart  .


HAHAHA imorse när jag vaknade, tänkte jag åka in till stan, skulle behöva åka på banken MEN då insåg jag att det faktiskt var helg, vilket betyder att det är stängt då :( Snyft.. får bli på måndag istället. OMG!! SKOLA SNART!! o.0 På måndag kl. 13.00 är min första skoldag efter sommarlovet......kinda sux, hoppas verkligen på att detta sista året går fort. Har ärligt talat ingen stor lust till att återvända till den speciella klassen, som många där beteer sig som om dem vore brain washt... But hey! That's not mine problem, jag är där för att få mig en utbildning och när jag fått den, är jag nöjd och behöver aldrig mer ha något med dem att göra  Förutom dem bästa ofc! ♥

PussLOVE  Teddy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0