Back to school again

Idag återvände jag äntligen till skolan efter att jag bara varit hemma och har varit en sjukling.. men nu känner jag mig lite piggare :) Imorse när väckarklockan ringde 06.30, ändrade jag tiden och skulle sova en halv timme till MEN så trött som jag var så hade jag ju lyckats med att ställa om alarmet till 9.00 istället för 7.00!!! Skolan började 9.15 MEN som tur vaknade jag till lite tidigare än vad larmet ringde haha jag vaknade till när klockan var 7.46 :O DÅLIGT STRESSAD JAG BLEV DÅ!!! :O Skulle ju hinna med att åka med Eva också, så slängde på mig kläderna och sprang ut till bilen! Bussen kom precis strax efter att jag hoppat av vid busskuren så det var bra, så hade jag en hel halvtimma i skolan innan vi ens börja så passade på att göra mitt första toabesök för morgonen där då och hädde även på lite lite smink så jag såg någolunda ut :) Köpte mig även lite frukost och vipps började vi :) Skoldagen var inte alls ansträngande och tuff mot hjärnan, först hade vi redovisning, sedan efter denna lektion slutade vi ett bra tag innan vi skulle vara på Norraberget. Medan nästan hela klassen drog ned till stan och traska runt där så stannade jag kvar på skolan tillsammans med Cicci och Majsan och gjorde nytta utav tiden till skolarbete :) Gick riktigt bra detdär trots att Cicci var negativ och lat xD haha LOVE HER anyway! <3 :) hihi. Efter det tog drog vi upp till Norraberget där vi hade nån slags frilufsdag kan man kalla det, chemat som tvåorna hade planerat blev ändrat så blev lite kaos men det gick ändå :) Visst var det svinigt KALLT och ingen var beredd på att vi skulle vara ute så ingen utav oss var tillräckligt bra klädd för detta så alla blev riktigt frusna =/ Lite mindre kul, men annars så var det en trevlig dag med klassen och tvåorna dåråå :). Nu kom jag precis hem, guuud så skönt det känns, uppskattar verkligen värmen! haha :D

Egentligen var det tänkt att jag och Jeanette skulle umgås efter skolan och jobbet men det blev ändrade planer, kanske lika bra de trots allt, är ju helt slut i kroppen. Så nu mina kära läsare, ska jag ta och lägga mig i sängen och vila lite, typ ta mig någon powernap.. Är fruktansvärt trött i kroppen känner jag. Senare ikväll blir det väll till att råplugga så jag kan någolunda förhöret vi ska ha imorgon (fick jag reda på idag) ... PANIK! :o Sedan ifall jag hinner med mig tänkte jag ta och hjälpa Eva litegranna med att göra det mysigt oså hemma :) Ne, natti för mig i någon timma! :)




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0