Chris Medina


Skoldagen har gått bra idag, inga värkar och illamåenden under skolans gång, fick dock ont i huvudet lite till och från mot slutet av dagen men for ändå tillsammans med bästa Cicci & Lito till DollarStore där jag köpte mig en ny plattång (kan behövas då denna jag har haft sedan jag var 8-9år gammal börjar bli lite sliten nu..), köpte även mig en parfym, en ram och en liten sketen världelös julklapp till min käre älskade bror, Vimar HAHA skämtar, den är varken sketen eller världelös! ;D Nu har jag endast en present kvar och det är till Connys urtrevliga syster :) Känns riktigt skönt att snart vara klar med alla julklappar, man slipper liksom känna den dära paniken nu när julen verkligen närmar sig :).

Efter en tripp på DollarStore åkte vi vidare ned på Birsta City där vi åt på Donken, haha jag lovar er, vi stod säkert i kön MINST 20minuter :o GAAALEN KÖ DÅ!! haha ..men det har ju sin förklaring, Chris Medina uppträdde ;) Han lät faktiskt mycket bättre live än vad jag hade förväntat mig :) OCH ÄVEN uppträdde min gamla musiklärare, Madde!! :D Så glad för hennes skull att hon verkligen har lyckats så långt med sin dröm! :). På birsta bland hela folk-klungan mötte vi på massa bekanta :) Ex. Jimmy Melin, en kär gammal vän som man inte har sett något av på ett helt år nu skulle jag tro :o Så det var kul att stöta på honom och prata lite, höra hur han mår osv allmänt liksom :) Tatuerat sig har han hunnit med sig å hehe :). Träffade även på Jeanette och My, men dem ser man ju lite oftare dåårå haha ;)<3 ..tjaa och massa fler man kände såg man ju också.

Nu för bara inte så lång stund sedan kom jag hem, har inte gjort så mycket mer än att jag la in ett kort på mig och min älskade Conny i ramen som jag köpte hem mig idag och sedan gav den till honom :) hihi :$ <3 ;P Nu tänkte jag faktiskt ta och gå ut en sväng innan jag slår på en film och förmodligen somnar som en stock xD Men ni får ha det kanoners, mina kära läsare! :)<3

Dagens outfit blev som ni ser: bege/bruna byxor, vitt linne, brun kofta och ett korshalsband till :)
Fick en massa fina kommentarer om dagens klädsel, alltid lika trevligt :).




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0