Going crazy


Guuud vad hemskt det är att ha vääärldens huvudvärk/migrän/feber!! Blir galen på de och mår så fruktansvärt illa dessutom också! :'( huga nee de är inte alls kul inte ens för fem öre :( Känns sådär extremt roligt att jag får det vaaarje dag efter skolan eller slutet av skoldagen och sedan när man kommer hem måste man tvinga sig till att råplugga trots att jag mår fruktansvärt dåligt!! NOT COOL AT ALL! :(



Idag har jag haft en lååång skoldag, men det har gått bra och roligt har jag haft det med mina klasskamrater :)(y). Efter skolan när jag kom hem, hoppade jag direkt in i duschen. Gud jag var så himlans frusen så blev tvungen :). Efter duschen blev det PANG BOM raka vägen till pluggandet, gick jätte bra men JÄTTE Jobbigt nu den sista timmen med mitt huvud och illamående :'( Men nu är jag iallafall klar med det jobbigaste har nu bara en liten del kvar att göra men det får seriöst bli en annan dag, nu har jag suttit och höllt på med läxan från strax efter fem tiden till nu (klockan är nu lika mycket som: 21.49) NU SKA JAG BANNEMIG SOV! och hoppas på att jag mår bra imorgon, vill verkligen orka med skolan.. sista dagen på veckan juu. Ne ni får ha det så fint mina läsare!


Dagens outfit: Mina älskade bege/bruna byxer, brunt linne under ett vitt och en vit kofta.
Som smycke: Ett hjärta med flashiga stenar i.




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0