Happy houer


Imorse när vi vaknat hade jag och Conny en liten julkalender maraton, mysigt :).  Sedan tog vi tag i dagen och åt frukost, jag hoppa in i duschen och han åkte med hans far till huset för att renovera och jag måste ta tag och plugga strax inför provet som jag ska ha på tisdag inom Islam.. Hoppas verkligen det går bra! :) Wish me good luck ^^, haha. Så som ni redan kan gissa kommer min dag att gå ut på en massa pluggande och sedan endast slöa kanske vid någon film och även kanske slå in dessa julklappar jag redan handlat :)

GOSH vad jag har panik för julen!! =/ Den är redan nästa helg och jag har inte ens hunnit med mig med att handla klart alla julklappar plus brist på pengar Weey, toppen! =/ jaja.. Nu ska jag dra ut och ta mig en rök, sedan måste jag verkligen ta tag och plugga.. Japp, det får bli så nu! :) Sköt om er allesammans! :)




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0