I hate this part


Hejsan mina kära läsare! :)

Som ni säkert har märkt så har jag inte kunnat uppdatera bloggen, med tanke på att jag ej haft något internet. Det blev något strul med det under ovädret som vi haft :/ Men nu är den tillbaks iallafall (Y). I helgen har det faktiskt inte hänt nå mycket alls, tog det mest bara lugnt hemma ja.

I fredags när jag kom hem från skolan somnade jag nästan direkt xD Sov nästan ända till 20-tiden :o HAHA men himmelskt var det! ;D haha. Sedan vaknade jag av utav att Conny ringde så sedan bestämde jag mig för att det kanske var dags att ta och kliva upp ^^, Kan ju inte sova bort fredagskvällen haha. När han kom hem åkte vi ned på Ica Maxi och handla massa gotta :) Där mötte jag även på en gammal vän, Kristian Högbom som handlade pajer åt sig innan han skulle bege sig mot träningen.  SENT men ah funkar nog de å haha :). När vi kom hem såg vi på film, ruskigt bra film! Men tyvär har jag inge minne utav vad den hette xD haha. Conny somnade något vid 00.00 och jag la mig när klockan slagit 03.00, somnade riktigt snabbt :). Sov riiiktigt bra kan jag lova! :D haha.

På lördagen hände det inge mycket alls, jag såg på någon film som hette "Just like heaven" DEN VAR RIKTIGT BRA, skita rolig! :D Jo den var mycket bätte än vad jag hade förväntat mig faktiskt :) Medan jag såg på filmen gosade jag även med min lilla Pancakes (Kanin) i famnen, gu så go han är! :D<3 LOVE HIM! <3. Resterande av kvällen låg ja bara u sängen och lyssna på musik osv...

Så igår efter frukosten städade jag undan lite och unnade mig sedan med två filmer,  myste med Pancakes <3, sedan tog jag tag i att plugga och få läxan gjort i samhällskunskapen. Idag blir det vidare till att studera in vissa frågor i samhällskunskapen.. hua det är så mycket nu! :o MEN jag MÅÅÅSTE klara detta! :D Så håll i tummarna för mig, är ni gullig :)

IDAG, har jag bara sovit, stannade hemma från skolan idag.. hade och har sjukt ont i magen och mår halvt illa och har dessutom knappt fått i mig någon sömn under natten så jag sjukanmälde mig och sov vidare ända till 13.20 tiden :o galet länge men det behövdes! Har ätit fruckost, gett djuren mat och vatten och varit ut med vovven Texas :). Nu tänker jag ta och fixa till mig lite så jag ser någolunda ut som en människa och ingen zombie haha ;) :P Sedan tar jag tag i städningen och pluggandet och allt det där tråkiga.. som måste göras.

En bild på mig och Malin ifrån fredags :)<3



PussLOVE <3.

Kommentarer
Postat av: Malinskm

hihi, vi är gullig du och jag! <3 love you!

2011-12-12 @ 16:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0