I know this love is for ever

Denna dag vaknade jag lite innan 13-tiden, klev upp med vääääärldens och då menar jag väääärldens fanskapliga mensvärk :o HATE THEM!! Hur som hellst, efter en stund följde jag med Conny till frissan, det blev jätte fint men nu finns de inge mycket hår alls kvar att ta i :( Buhu Men det växer ju ut snabbt mohahaa xD Sedan när vi kom hem hjälpte jag Eva med att göra i ordning hennes hår, blev super snyggt tycker jag! :D Ja.. vad hände sedan? :P Sedan for Conny och hans föräldrar på julmiddagen med jobbet. Jag stannade hemma och är djurvakt. Hur tyst som hellst hemma är det och världens storm här ute :( Ja..men filmen jag nyss såg var ju iallafall bra! :D Den rekomenderar jag er verkligen att se om ni är intresserad utav att åka bräda och sådär :) Den heter "Chalet Girls", namnet låter dock inte så frestande men den var bättre än jag trodde :) Man fick verkligen mega suget på att åka bräda MEN finns ju INGE snö här ens :o Det är knas! Jul om tre veckor och ingen snö i huvudtaget här ens, vill ju dra ut och åka bräda, pulka, skridskor, ligga i snön och dricka varm choklad och se på stjärnorna = massa mys! :D LOVE IT! Tjaa.. nu närmar sig klockan 18.00, man kanske ska ta och göra i ordning någon mat åt sig :) Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll mina kära läsare! :) 




PussLOVE <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0