If it's worth having, It's worth fighting for.


We gotta fight for this love. If it's worth having, it's worth fighting for.
I'll always fight for this love, I know this love will be for ever.
Anything that's worth having, Is sure enough worth fighting for.
Quiting's out of the question. When it get tough, Gotta fight some more. ♥


Idag har jag sovit braaa länge och gudomligt gott! LOVE IT! ;D Sedan satte jag igång med att plugga och göra klart arbetet inom Pedagogiken, kommer bli bra dethär :) Är så duktig ja :D STOLT* haha. Men bra drygt att behöva plugga energin ur mig but what's to do? Vill ju klara av skolan :) OMG STUDENTEN SNART :O om bara ett halv år och julen är här om endast en vecka!! galet fort vad tiden går!! :O

Jag har nyligen sett på filmen "And soon the darkness", den var faktiskt spännande men shit fasen vad hemskt att vara med om något sådant!! :O Nä huga :/ MOHAHAA nu blev ni allt nyfikna om vad jag talar om ;) haha men om ni lev det, tycker jag verkligen att ni ska ta och se filmen! :D ..Så kommer ni även att förstå mig :).

Kvällens planer är inte bestämda och önskar att Jeanette kunde ta och plocka fram sin telefon!! ;)




PussLOVE ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0