I'll always fight for this love


Imorse var det ra kallt då jag och Christer fick stå ute i kylan och vänta på bussen i en timma :/ Jäkla kyla, och det ska bli ännu kallare :o Gaalet.. Och till frukost blev det en kyckling sallad för min del, inte helt fel :D haha.

Hur som hellst redovisningen i svenskan gick bra och även debatten om kärnkraftverk :) Det gillas (Y). När jag kom hem tog jag mig en varm dusch, snacka om skönt när det är så kallt ute! :D Har även varit ut med vovven och lekt med honom, massa skoj! :D Sedan nu har jag endast tagit det lugnt hemma och lyssnat på musik medan jag har plockat undan lite så det ser någolunda ut :).


Kvällens planer är inte helt bestämda. Först tänkte jag fara till Jeanette och My på tjejkväll, sedan tänkte jag endast vara hemma istället och ta det lugnt eftersom var så fruktansvärt trött efter veckans slit i skolan men nu börjar jag bli piggare tack vare musiken så det känns skönt iaf. Man vill ju inte sova bort helgen inte :P

Just nu sitter Conny och pratar med Kebbe i telefon och det verkar som dem planerar att hitta på något men ja får se hure blir för min del :D Nu tänkte jag iallafall se klart på filmen "Definitley, maybe" som jag börjat se på igår så får ni ha en jätte trevlig kväll allesammans! :D




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0