It feels like freedom

It feels like it will be a wonderful day! :D Solen skiner, vinden blåser inte äntligen ingen galen storm med massa ösregn! :D LOVE IT! Måste få säga er att jag inte har sovit så gudomligt gott på läääänge som jag gjorde inatt! :D Helt underbar känsla! :) Vaknade dock upp med att jag fick värsting krampen på sidan av halsen o.0 Dra på trissen vad obehagligt det var! Men min underbara Conny kom i storm och massera bort de :D Wiie yeey hihi :)

Undra vad man kanske borde ta och hitta på för trevligt idag nu när det är så fint väder, känns ju som man måste dra ut i de fina vädret fastän man har ont i magen =/ Måste handla julklappar.. hua hur ska jag ha råd med allt men inga pengar... =/ Men ska bli en super mysig och annorlunda jul för mig iår :) Jag ska nämligen fira den med mitt älskade hjärta och hans goa familj :D<3 Ska bli jätte mysigt :)

Igår var dem på julmiddag med jobbet medan jag stannade hemma och var djurvakt, haha det var verkligen en djurig dag med lilla mig :D Kvällen slutade riktigt bra ändå måste jag säga, var nöjd över den :) HAHA till skillnad vad jag var början  av dagen.. haha var värsta deprimerad o.0 DONNO WHY.. :P kan bli så ibland. Hur som hellst så ganska så direkt efter att dem hade farit tog jag in min ur gosiga Pancakes (Bunnie), vi satt och såg på filmer tillsammans, delade tillsammans på en mandarin (haha den där kaninen är helt gaaaalen i all mat som han ser xD Så himla go) så han fick tre klyfter han å :) Så fick han äta en bit utav hans favorit bröd, sådant som medföljer i olika sallader från pizzerior :) Har även varit ut med vovven Texas ett ex antal gånger och gosat och masserat honom har jag :), katterna var dock inte världens gosigaste så dem fick ta hand om sig själv tills dem blev trött och blev gosig utav sig :) hihi. Jag var även in till hästarna i säkert två timmar :o Galet vad tiden gick där HAHA! Men Freelans (Hingsten) var ju suris och skulle bara hålla på att göra läppljud, hahahaa lät och såg super roligt ut! xD Medan Antonia (sto) hon såg ut att vara nere :( Tyckte värsta synd om henne så jag klappa o klappa o klappa o klappa.. henne hur länge som hellst och såfort jag tänkte gå, haha ja då tillät hon mig inte de utan ville bli mer klappad :D så söt! :) Kändes hur härligt som hellst med tanke på att hon aldrig rukar vara så gosig mot mig, snarare Freelans som brukar vara det :) Sedan vid 23-tiden fick jag någon hyper kick av något slag och började rå städa :o haha och efter det avslutades kvällen med de tre första avsnitten på julkalendern :P HAHA har inte sett på sånt på år och dar, men nu blev det bara så.. ;P Årets julkalender var ju inte någon WOW-HIT enligt mig men det var ju gulligt utav Kurre som fick dåligt samvete och hämtade tillbaks lillflickan, Charlie efter att han hade lämnat henne när han fick reda på att han var pappa till henne. Tjaa.. sedan gick jag och la mig, somna nog ganska på direkten skulle jag tro på :o :)

Men någon stund senare väckte Conny mig och ville kramas och prata när han kom hem från julmiddagen <3 Mysigt :) haha vi somnade vid kanske 5 på morgonen men det vare värt! <3 Gud vad jag är lycklig med min underbara Conny! <3 Han är mitt absoluta allt, min dyrbara skatt! <3

I know this love is for ever <3<3 :)




PussLOVE <3.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0