It's a new day baby


Min fredag är inte som alla andras roliga fredag :P HAHA nej men jag har haft fruktansvärt svårt att somna inatt igen, har haft feber och magvärk och uscha hua inte alls kul :( Jag vaknade flera gånger i lämplig tid imorse MEN valde att hä över mig täcket och fortsätta med att drömma mig bort, hade fruktansvärd huvudvärk så ville bara försvinna från omvärlden. När jag väl klev upp var klockan redan 14.00 så tog mig och gjorde frukost, gav djuren mat och gick och duscha SATAN PÅ GATAN VAD SKÖNT! :) Men kändes som min kropp knappt orkade att stå upp :( Var hur jobbigt som hellst, känner mig jätte svag i kroppen :( Inte alls kul. Hur som hellst sedan efter att jag torkat håret och fixade till mig så jag såg ut någolunda som en människa igen, slog jag på filmen "Uptown Girls", filmen hade sina sorliga stunder men jag tycker den var jätte fin! Älskar hur en vuxen och ett barn kan ha så fin relation mellan varandra :) Efter filmen tog jag och gjorde två macker åt mig med leverpastej och nu sitter jag här och väntar mestadels på att Conny kommer hem. MEN TITTA! När man talar om trollen!! :o Läskigt! Haha han kom precis hem :) Trodde han skulle sluta jobbet lika sent som igår, vid 20-tiden. Ja.. får se vad kvällen bjuder på för trevligt för mig :P Kan ju som sagt inte göra så mycket roligt då man mår som en levande zombie :( Men en sak är jag säker på, att jag är gudomligt sugen på Kycklingsallad o.0 Haha men det var ju inget ovanligt xD haha :)

  

PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0