Lets be proud of it


Blev precis klar med att förbereda till debatten som jag ska redovisa om imorgon om kärnkraftverk, känns riktigt skönt att ha det gjort! och att det gick oväntat bra dessutom, it feels great! :) (Y)



Idag har jag tvingat mig upp för att åka in till skolan, usch var inte alls kul med tanke på att jag mådde inte helt hundra, ont i magen och illamående men det gick iaf hyfsat. Skoldagen försvann fort så det var ju lite bättre. Under religionen då vi studerade studeringsfrågorna inför provet märkte jag att jag kunde massor utantill när mina kära vänner ställde lite frågor om detta moment som vi ska ha prov i (inom islam), blev riktigt nöjd över mig själv där! (Y):D Hoppas provet går minst lika bra på tisdag! :D Men det ska nog gå bra :).

Efter skolan drog jag med Sabina & Malin på TacoBar och åt sen lunch/middag haha xD Hann ju inte med någon frukost imorse >.< GOTT VARE!!! :D Nom Nom NOM haha! Sedan när tjejerna for vidare till Barista för att ta sig en fika, stannade jag kvar och gav Josefine sällskap medan hon arbetade :) När Jeanette kom tillbaks till jobbet med My för att lämna lite varor, drog vi sedan en liten runda på stan innan vi for hemmåt, dem till sig och jag till mig :)

När jag kom hem tog jag en prommis med vovven och sedan åt lite crunchy till fika för att få i mig lite mer mat än den där Buriton :) Och som sagt har jag nu pluggat färdigt så nu ska jag ta och se på film tillsammans med min urgosiga kanin, Pancakes, MysPys! :D <3


Dagens outfit: Jeans, turkos tunika/linne och en ljusrosa kofta på det :).
Idag blev det även endast en slarvig knut eftersom hann inte ens fixa håret imorse så det fick bara vara som det var från natten helt enkelt ^^,




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0