One more time

Filmen "The ugly truth" var grymt bra!! Och killen som har huvudrollen är som vanligt helt JUMMEY! sjukt snygg!! hihi xD Såg precis filmen med Conny <3.

Idag på skolan hade vi endast julpyssel, fika och jag kan säga er att jag åt ganska så mycket med kladdkaka haha gott var det! :D. Så berättade jag, Cicci och Sara om massa spökhistorier o.0 lääääskigt men ofc intressant haha :P Efter skolan for jag hem, bytte om och lika så Conny sedan for vi på Birsta där vi mötte Eva och handlade lite julklappisar :) Sedan hämtade vi upp Christer och hans flickvän, så e åkte vi förbi min mamma en sväng där vi bytte julklappar med varandra. Var jätte kul att få träffa mina underbara bröder, Hampus och Vimar :D<3 Ja..Sedan åkte vi vidare och åt gomaten, kyckling sallad för min del blev det JUMMY!! LOVE IT! <3. När vi kom hem såg vi på filmen och nu blir det serien "Criminal Minds".

På bussresan påväg hem från skolan mötte jag även på min gammle kära vän Simon L. :) Var bra lääänge sedan :o Så det var kul :). Imorgon ska jag nog på Birsta en sväng med honom för att ge honom sällskap medan han ska handla julklappisar :). Så tänkte jag även åka in till stan imorgon och jiddra lite med Jeanette medan hon jobbar så ska hon även få sina julklappisar :).



PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0