Right here, Right now


HAHA idag har jag åkt 9 st bussresor!!! GAAALET mycet hahaha xD Aja hur som hellst prrovet jag hade idag inom islam gick finfint and guess what?? JAG KLAAARADE DET!!! :D:D LOVE IT hihi me so happy!! ;D
Efter provet hade vi lucia vaka, grymma verser ;) haha :p

Här kommer bilder från den, man var ju en bra snygg tärna HAHA NOT* men den bjuder jag på :)



¨

Japp, vi är så söta! Jag med mina kära vänner, Majsan & Sara :) <3 BIG LOVE TO THEM! <3


Efter skolan åkte jag ned på min underbara vän Jeanettes jobb, sedan traskade vi upp till banken. Efter det mötte vi upp My på stan och åkte samma buss.. jag och Jeanette skulle till bydalen eftersom hon skulle handla lite varer till jobbet och My skulle till Birsta och möta Ida :). Efteråt åkte vi tillbaks till hennes jobb där vi lämnade av varorna och sedan hem till henne där jag hjälpte till att städa undan lite efter enormt lortjäntan MY!! HAHA ;) Fick även mina julklappisar utav Jeanette :D:D:D HAHA GLAD TJEJ!! Fick öppna dem till och med igår :D hihi. Jag fick en suuuuuper god parfym som luktar jätte goda tugummin, dem där rosa typ hubba bubba elle va dem heter :D haha till och med Conny blev sugen på att äta upp de när han luktade på parfymen när jag kom hem :) HAHA sötisen min <3<3. Så fick jag massa massa jätte fina smycken!! massa örhängen och ringar :D I just can't get enough of it hihi MASSA TAAAAAACK TILL MIN KÄRA VÄN JEANETTE! <3 :) hihi. Ja och efter att vi gjort vårt hemma hos henne, for vil upp till Birsta där vi IGEN mötte på My på bussen haha sedan skilldes vi åt igen.. medan jag och Jeanette drog på IKEA och köpte lite korv så vi fick i oss något :) sedan kom My igen och då gick vi runt och kika på skor och grejer :) Köpte äääntligen min sista julklapp så nu är jag helt färdig :D så köpte jag även mig en ring som belöning till att jag klarade provet hihi :):$

Nu är jag äntligen hemma efter en lååååång men fantastiskt rolig och trevlig dag med massa skratt och bus :D Måste berätta att det är GRYMT skönt att äntligen faktiskt kunna ta det lugnt utan att behöva tänka på att plugga, usch dessa tre senaste veckorna har varit bra slitsamma och stressiga! Men det var det LÄTT värt!! :D Gav ju riktigt bra resultat och då klagar jag absolut inte :D Så resterande av kvällen ska jag endast ta det lugnt och slöa på framför film, men kommer förmodligen somna som en liten bebis ganska så snabbt x).


Imorgon efter skolan blir det en sväng hem till mamma och lämna alla julklapparna och sedan blir det en sväng på Birsta tillsammans med bästa Conny :) <3.


Dagens outfit: Mörk blåa jeans, vitt linne och en svart tröja med silver text och ett silver kors halsband till det :).




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0