Santa Claus is coming ... Really soon >.<


Imorse åkte jag in till Stan där jag mötte Cicci, fixade hennes ärende .. hon skulle förminska sin förlovningsring som vart större än tänkt =/ Sedan for vi vidare till Birsta tillsammans med Sara, hon handlade julklappar till sina nära och kära medan jag unnade mig lite med Lilla menyn på McDonalds till frukost och fy satan vad ovanligt gott det var!! :o:D LOVED IT :) haha. Ja så köpte jag mig en ny ring, den förra var ju sleeeten, och köpte även mig ett par jätte snygga Bjön Borg trosor :D Så har jag ju även faktiskt köpt en liten överaskning åt Jeanette, men det får bli en hemlis tills jag träffar henne efter jul :).

När jag kom hem har vi fikat och haft det massa trevligt ihop, Connys syster med hennes karl och mormor kom på besök så det var jätte kul att få se dem :D. Sedan nu under kvällen har jag, Conny och Eva bakat massa go saker :) Jätte trevligt med massa skratt :). Nu tänkte jag faktiskt ta och gå ut och röka min sista cigg för kvällen, sedan se på film och gosa ned mig i soffan med min älskade Conny <3 och tjocka i mig massa godis :D Lät inte helt fel när man är sliten i kroppen :)

IMORGON ÄR DET JULAFTON!!! AMAZING!! :D hihihi :) Men förstår ännu inte att vi redan är här, känns som tiden har runnit förbi en o.0 Men det ska bli så kul och mysigt, love it! :D Ska fira ihop med Conny och hans fantastiskt gulliga familj :D, massa kul! :)




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0