Set fire to the rain

Skoldagen var bra rolig, den var legendarisk!!! :D LOVE IT! OCH SABINA ÄR VÄRLDENS PUCKOBARN SOM FACERAPA MIG, Jäkla töööönt!!! :D<3 HAHA galna kvinna ;) But i still love you :)

Idag hade jag två redovisningar, ena om självmord inom Psykosocialt arbete tillsammans med Majsan <3 Gick riktigt bra där! :D och sedan om relationer inom Sex & Samlevnad inom Hälsopedagogik, all by my self men det gick bra. Min kära klasskamrat Peter tyckte att det gick jätte bra så det glädjer mig! :D HAHA måste även berätta att jag avgudade Peter, Pontus och Simons redovisning om sexleksaker! HAHA grabbarna var grym! :) YOU GO BOYS! hahaha snacka om att jag höll på att skratta ihjäl mig xD Awesome guys! :)(Y) En klapp på axeln ;).

En stund innan vi slutat fick jag rååååont i huvudet, fysatan vad ont det ska göra!! och har ännu inte gått över ens fastän jag tagit tablett och legat döendes på soffan ända tills nu :O whyyyy..?? :'( That's not cool at all!

Efter skolan var det liiiten stund kvar innan min buss skulle komma (den går ju så himla sällan..) så jag drog en tripp tillsammans med Sabina, fyndade mig mina två nest sista julklappisar som jag hade kvar, sköönt! Nu har jag endast en kvar :) Men dock den svåraste =/ Huugaligen..börjar bli lite panik här.. :P Men det ordnar sig nog ^^, haha det får så lov :) Nä nuni tänkte jag ta och lägga mig i soffan igen men försöka ta mig en powernap och hoppas på att min huvudvärk har försvunnit innan dess. Sedan måste jag verkligen ta tag och försöka plugga inför provet som är imorgon i islam inom religionen. Gud hoppas verkligen att jag klarar det!! Har pluggat ihjäl mig i alla ämnen nu de senaste tre veckorna nu så detta är jag värd tycker jag :).

Dagens outfit: jeans, vitt linne och en mörkgrönaktig tröja :)
Mina gosiga vänner är så rara, gav mig massa komplimanger under dagen om att jag var så vacker så :) hihi
BIG LOVE TO MY LOVELY FRIENDS! <3.




PussLOVE <3.


Kommentarer
Postat av: sabieee

älskar dig. hihi <3

2011-12-23 @ 23:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0