Stupid things!!


HAHA morgonen blev ju inte så värst lyckad xD Jag fick veta att vi börjar tidigare än vad vi egentligen skulle pga lucia vaka så jag kom ju lagomt försent xD haha Men det gjorde inget så de var tur de iallafall :).



Bussresan in till stan imorse var ju förfärlig!! :o Chaffören såg ut att vara jätte trött, skojar inte heller! :o Men dessutom så höll han på att flippa med mobilen och ha sig..?? :s Så var det en skita skum man som sneglade på mig heeeeela tiden, han såg värsta mysko ut.. :o och sist men inte minst så var de en kvinna framför som såg ut att vara lite hemlös .. hur som hellst så hade hon ett par stavar (som man har till skidor) som hon viftade med som en galning! slog nästan hål i taket och golvet PLUS höll nästan på att slå till den där skummisen med dessa stavar och sedan även bak mot mig och någon kille som satt bredvid mig. Asså vad är det för människor nu för tiden??! :O:s

 Ja men hur som hellst så när jag åt gröt på lunchen vilket inte var så bra för min mage :( Fick jätte ont och mådde illa fyfaan blev yr också, men jag hade bestämt mig för att köra på och ge gärnet ändå i muntliga förhöret inom samhällskunskapen. Till er som undrar så lyckades jag jätte bra och fick ett starkt G :D(Y) WOHOO for me haha :).

Efter denna lektion slutade vi så jag och min älskade vän Cicci åkte ned på stan en sväng där jag fyndade mig ett par nya jeans för endast 200kr, super snygga är dem! :D Efter en kort tripp på stan for vi vidare och kollade på när våra syskon sjung på lucian <3. FYFAAN det var jobbigare än vad jag trodde det skulle vara :( Jag fick tårar i ögonen heeeela tiden av när jag kollade på min goa lillebror Hampus som sjung så sött :)<3 Kramades massor med honom och när jag och Cicci skulle vidare till bussen efter att lucian slutat, bröt jag helt ihop..japp, jag började tok gråta :'( huga blir tårögd bara jag tänker på honom <3 Saknar honom så förbaskat mycket så det gör ont inom hela mig!! :'(<3<3

Nu kom jag precis hem, har världens huvudvärk och mår illa :( Not cool at all! :/ Så just nu tänkte jag ta och äta något, sedan tvinga mig till att plugga och sedan ska jag bannemig lägga mig ned och vila, mår verkligen skit! :( ALLT ÄR SKIT just nu! :( Aja, hoppas ni har det lättare i livet iallafall! :)


Dagens outfit: brun/bege byxor, rosa tunika och en bege kofta :)




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0