The way you lie

Gud varför gör man så??! :o Det finns en tjej i klassen som är tre år äldre än oss resterande, hon ska vara mognare än oss enligt ren statistik och även kanske någolunda förebild MEN istället så ljuger hon och förstör för vissa i klassen :O??! WHY?? Inte okej ju, alla blir ju bara sårad i detta, och om man väl är borsta från skolan och säger att man har halsfluss, varför i hela friden går man då runt på Birsta för?? Alla på birsta kan ju för fasen bli smittad!!! :o Hur kul skulle det kännas om man liksom fick veta att någon med halsfluss går runt och drabbar halva sundsvall istället för att endast sitta hemma och äta pencilin tills man blir frisk. Dessutom om man har halsfluss mår man verkligen världelöst och man har ingen ork till något annat än att ligga i sängen och hosta sönder ens jobbiga hals med känslan av blodsmak i munnen??! :o Nee detta låter bra puckat enligt mig!!

Hur som hellst, idag hade vi världens sovmorgon, ända till 12.40 Men jag åkte in lite tidigare ändå och efter vår enda lektion fick vi sluta :). Ja man ska ju inte klaga inte ;) haha. Påvägen hem fick jag värsta ont i huvudet .. IGEN :( Känns inte alls kul jag som tänkte plugga ikväll, just nu vill jag bara lägga mig ned en stund och vila  efter att jag har bloggat färdigt så får se hur det blir, men ska iallafall försöka plugga ikväll och inte skjuta fram detta. Jajustja så ville min kära vän Sabina även ha hjälp med ett par frågor, så får se när denna lilla filuren tänkte ta och komma in på msn.. :) Men nu medan ska jag nog mysa ned mig i sängen och vila mitt stackars huvud. Sköt om er mina kära läsare! :)

Dagens outfit blev: Mörkblåa jeans, ett vitt linne i liknande korsettstuk, vitt vanligt linne under och en ljus rosa kavaj :)




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0