What goes around, comes around

Som ni vet, var det julafton igår och den firade jag ihop med Conny och hans ur trevliga familj hemma hos Sandra och Isse (Sandra = Connys faster) :) Massa trevligt! Vi såg på Kalle anka och alla dem där klassikerna... Åt go' mat och go' fika och hade det allmänt trevligt och massa skoj med barnen deras som är såååå himla söta! :D

I julklapp fick jag:

* EN NY BÄRBAR DATOOOOOOR!!! Utav min älskade Conny!! <3 :D :D <3 (ÖVERLYCKLIG!!) haha :D
* En plånbok Utav Mammi :) Suuuper duper snygg!! Ser ur som en jätte elegant handväska utav rött skinn :D Behövdes verkligen kan jag försäkra om xD haha min förra var bra sliten :o
* En sexig jultomte - klänning med bunnie öron till haha xD Utav mammi ;)
* Ett par suuuuper mysiga tofflisar, utav mammi :D
* Röda "Julgrans kulor" örhängen, utav mammi. Faktiskt jätte fina! :)
* Vantar till touch telefon, utav mammi. Funkar riktigt bra!! :D As fräna! hihi :)
* Rosa, gröna & blåa ljus, utav mammi. Jätte söta är dem! :D
* En super söt och gladfärgad pärm med jätte söta papper och kuvär i, utav mammi :D
* HAHAHA en Barbie docka utav brorsan Vimar xD Ja.. nu kan ju ingen iaf säga "att jag är omogen och att jag har ändrats för att jag slutat leka med barbie dockor o.0" Now it'll be play time!! ;D haha
* Ett par skit snygga och fantastiskt bra rosa hörlurar utav min kära bror Vimar :D<3
* Ett suuuuper mysigt och varmt täcke utav Eva & Hans-Erik (Connys föräldrar) :D
* En brödkniv, utav Connys föräldrar :) Väldigt bra att ha nu när vi ska flytta såfort huset är klar renoverat :D
* Ett ägg, utav Caroline (Connys syster) :D As mysigt ljus, den lyser flera olika färger :) Jätte fint!
* Pengar till gardiner och liknande, (Gemensam present med Conny) utav Caroline och hennes karl Johan :)
* Jätte fin klocka utav Connys mormor :)
* Massa jätte fina smycken utav Jeanette :D Kan ju aldrig bli för mycket utav det inte hihi :)
* As frän parfym utav Jeanette, luktar som Hubba Bubba tuggummi xD As gott! :D
* Rosé vin (Gemensamt med Conny) Utav Sandra & Isse :)
* Bailis, utav Patrik (Mammas sambo)

Jag tror jag fick med allt faktiskt :) hihi men kan ju vara så att jag glömt något, var ju så himla mycket o.0 :D


Imorse efter att jag klivit upp och gjort mig i ordning åkte jag hem till mammi och hälsa på dem och fira lite, min kära bror Vimar var där med så det blev exta trevligt att få träffa honom!! :D Var ju fruktansvärt länge sedan vi sågs nu :o Satt och lekte en maaaassa med lillebror, så himla söööt och go han är!! :D Go' hjärtat mitt :) <3.

Nu är jag hemma igen, har ätit mat inte så länge sedan så är propp mätt IGEN haha xD Men gudomligt gott var det! :D Åt även lite polsk julmat som jag fått med mig hem utav mammi :).

Imorgon något på morgonen åker vi och hälsar på Caroline, ska bli trevligt! :D Lite mer julklapps utdelning också :).

Men nu ska jag faktiskt lägga mig och vila magen en stund xD haha MEN GOD JUL allesammans! Hoppas ni haft en fantastiskt trevlig julafton! :D




PussLOVE <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0