We were always just that close


Igår kväll gick jag och la mig tidigt men kunde ändå inte somna förän 4.00 :O VADÅ JOBBIGT??!! :( Hade ont i magen och feber, that's why.. När jag väl somnade sedan, kunde jag inte sova som en gud utan jag skulle naturligtvis vakna upp hela tiden :/ Kl 7.00 imorse var jag duktig som klev upp, klädde på mig fastän det inte kändes helt hundra.. Gick på toa och när jag sedan skulle sminka mig och fixa håret lite, jadå kände jag att jag bara började känna mig ännu sämre än vad jag redan gjort plus att febern höll sig i från inatt :( Vilket betyder att jag fick ta och stanna hemma idag igen..... That's kinda sux freaking much!!! :( Aja så jag gick och la mig igen, trodde jag skulle dö men tillslut lyckades jag somna om igen (y). Blev väckt utav att Eva skickade sms till mig, kändes som om klockan var jätte tidigt men den var ju redan 11.45 så jag fick ta och tvinja mig upp för idag. Kan ju inte sova hela dagen, vill gärna kunna börja sova under natten och om jag är riktigt trött kanske det går lite bättre..

Hoppas jag kan få må bättre imorgon så jag slipper dega hemma och må bajs och bli deprimerad :( Inte alls kul ju! På lördag är jag bjuden på tjejmiddag hemma hos Emeli, eftersom hon fyller år. Men ja..man får se hur jag mår... Just nu ser det ju inte så ljust ut för min del =/

Nenu ska jag ta och göra något vettigt här hemma, typ städa och plugga (FUNNY..) haha. Nej, inte direkt men måste göras :).

 

PussLOVE <3.
Hoppas ni får en trevligare dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0