Åtta hundra grader, du kan lita på mig!


Jag och Jeanette kom nyligen hem från en riktigt rolig och soft dag på Birsta, fika och massa tok och skoj och såg även på två st från IDOL när dem uppträdde HAHA det roliga är att jag aldrig sett dem, har ju inte följt programmet något alls x) Men det var okej men hade kunnat bli bättre (Y);D Träffade även på min babe, Zahraa och min bror Sebastian :) Såfort vi kom hem sprang vi till tvätten och slängde i kläderna x) Nu blir det mat framför tv:n, ser på "Tjenare Kungen" störtskön film >.< Vad som händer och sker sedan under kvällen vet jag inte ännu, får se vad det har att bjuda på för roligt :) Kanske träffa någon? :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0