Between sky and water



Har varit en duktig flicka idag, har pluggat en jädrans massa! :o:)
Blev precis klar me't, känns riktigt bra asså! :)

Förutom att jag har pluggat nästan hela dagen idag efter skolan, busade jag tillsammans med världens bästa lillebror. Vi gick även ut och åkte pulka och stjärtlapp nedför en jätte stor snöhög x) Var riktigt trevligt tillsammans med bästa sällskapet ever! :D ♥ ♥

Skoldagen var med skön, började 12.20 och hade enbart en lektion och på den lektionen såg vi på film bara och sedan hade ett litet oförberett prov efteråt. Bara att hoppas på att det gick bra, frågorna var ju lite konstiga om jag får vara ärlig. =/ Men man hoppas på det bästa ;D

Tjaa..kärani, denna dag har varit härlig men även jobbig på samma gång :):P

Nu rinner även tårarna som floder nedför mina kinder .. Jag kom åt en speciell mapp och jag bröt ihop lika snabbt :'( Jag har mist massor utav vänner och inom familjen men det finns någon som försvann ur mitt liv för snart 2 år sedan som absolut inget kan ersätta min kära hund, Jesper. Mitt hjärta kommer alltid att slå för dig och mina tankar kommer aldrig att glömma dig! Du fanns i mitt liv i 8 år. Vi växte upp tillsammans, båda fanns för varandra oavsett vad, i vått och tort. Även fast en hund inte kan tala så har ingen funnits där för mig som han har. Jag saknar dig, min skatt utav hela mitt hjärta! Mer än vad ord någonsin kommer kunna förklara! :'( ♥ ♥ ♥ I will always love YOU!


En hund behöver inte fina bilar, stora hus eller designerkläder.
En vattendränkt pinne räcker fint.
De bryr sig inte om du är rik, fattig, dum, klipsk, trög, smart eller dum.
Ge honom ditt hjärta och han ger dig sitt.

Hur många människor kan man säga det om?
Hur många får en att känna sig speciell?
Hur många människor får dig att känna dig märkvärdig?
En hund älskar dig för exakt den du är! ♥



Igår slog mig en tanke .. Att tiden går verkligen fortare än vad man tror. Den går otroligt fort! Jag och Conny har t.ex. redan känt varandra i 6 år! :o Yepp, han var 16 år gammal då vi träffades och lärde känna varandra och jag var bara 13 år HAHA småknattarna x):P Det är helt INSANE vad tiden går asså! :o

Känns även som att det bara var igår som min urgulliga lillebror föddes, men det har redan snart gått 4 hela år. Han har blivit så stor och duktig pojke, är verkligen stolt över honom! :D ♥ ♥

Det med att tiden går så fruktansvärt fort, får mig även att tänka på själva livets möjligheter i livet ... Åren går och många kör samma gamla vanliga race, samma gamla visa om och om igen. Det kanske är dags att nu ta tag sig i kragen och våga ta för sig utav andra riktningar, chanser och möjligheter här i livet. Du måste kunna våga prova dig fram innan du verkligen vet vad som känns rätt och vad som är fel. Så ta för dig av de möjligheter som du får medans du kan. :)



PussLOVE ♥


Kommentarer
Postat av: marit

naaw, söt jesper ! :( och ja, tiden går för fort! :O

2011-01-20 @ 20:04:28
Postat av: Dzesii

I know, miss him so hard! :'(<3<3

Yepp det gör den tyvär :o



Greta miss Marit!<3

2011-01-21 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0