Does it run in your blod


It's never to late to live your life
The time is now
It's
yours and mine


Denna veckan har varit sjukt mysig tillsammans med min underbara lillebror, Hampus och bästa Conny, vi har även hunnit att renovera lite granna i hans hus men tyvär enbart en dag pga han jobbat mycket nu. Har även faktist inte varit med Jeanette något under hela veckan haha men nu är jag hos henne igen ;P Var även på stan tillsammans med Ellenor, Zahraa och Micka, så det var trevligt :) Hur som hellst så har jag och Jeanette precis ätit jätte god kvällsfika, det blev rostade macker med marmelad och ost och till oboy NOM NOM NOM! :) haha.

Denna helg kommer vara super lyckad känner jag ;D
Nu är jag här med Jeanette och vi ska bara ha en lugn och mysig kväll framför film
Imorgon fyller hon år så det bir parteey här dårå med trevligt folk :)
söndagen bir det nog bara till att sova ut rijält och senare något mot kvälen bio tillsammans med Conny, får se vad det blir för spännande film. :D

Men nu tänkte jag ta och försöka kliva upp ur soffan och ta mig en varm och skön dusch innan vi slår på filmen :)




PussLOVE Sunshines ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0