Every breath I take . .

På söndagkväll åkte jag hem till Conny, så åt vi go' pizzan framför filmen "Hannibal", sjukt störd film om jag får vara helt ärlig :p men den var ju inte dålig! Efter denna filmen såg vi på "Rocky" men jag trodde dem skulle visa mer fight-matcher :/ But it was good :)

Dagen igår har varit en lugn men ändå rolig dag med en massa scrubs avsnitt, brottning osv :D HAHA den buse vet att jag VERKLIGEN INTE äter någon fisk i huvudtaget, vad tror ni han gör då? Jo han fixar mat åt oss.. och berättar att det är potatis med kött :S Efter två tuggor känner jag ju naturligtvis av smaken av FISK och jag har ju god lust att .smflöaldi honom haha xD men jag fortsätter att försöka äta någolunda eftersom jag var ju hungrig och känns ju urdumt att kasta maten man får så jag dricker en massa mjölt medan jag försöker äta det .. sedan efter en stund försöker han ju fortsätta lura mig att det är klötto ch inte fisk eftersom jag berätta att jag är inte dum att jag vet att det är fisk :p PROPP! Du ska få tillbaks .. när du minst anar dig ;D mohahaa :P haha But i like you anyway :) Under kvällen kunde inte Conny sova så jag försökte hålla honom sällskap lite innan haf somnade om igen :p HAHA och så söt som han är så försökte han lära sig polska, låter så otroligt gulligt när han pratar på polska :D

Nu sitter jag ensam hemma hos Conny och väntar på att han ska komma hem från jobbet snart och pratar även med Matte om resan till Polen som jag och Jeanette ska uppfylla över sommarn. Matte är grymt sugen på att följa med oss och dra på en fet strandfest :) Så jag kikade på flera olika klipp från denna fest och det verkar helt AWESOME! ;D haha.




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0