Happy new year!


Efter att jag och Jeanette sovit kanske enbart 4h igår, åkte vi in till stan men jag hittade inget speciellt fint faktist =/ that sux! :P När vi kom hem igen färgade jag håret ytterligare en gång.. försöker ju få lite rött i håret men det har ju vägrat synas förän nu då .. så säger bara ÄNTLIGEN! haha x), städade undan i lägenheten oså, gjorde i ordning maten och slängde det på grillen MUMMS!!!! Var riktigt gott! ;D Efter att vi ätit gjorde vi oss i ordning lite segt medan vi drack vin och sedan åkte vi vidare hem till Hägga där vi träffa på en massa annat trevligt folk :) Kvällen/morgonen var riktigt rolig men på slutet blev det kaos pga en viss person som inte kunde lyssna alls, bra störande! Jag oh Jeanette kom inte hem förän 6 på morgonen så jag somnade ju inte förän 7 imorse haha :P Fyllot däckade ju direkt hon! HAHA token kysste även en vakt på MAX. Bra piiiiiiiiinsam tjej! hahaha but i love her! :D ♥ ♥ ..Bilder från kvällen lär komma upp lite senare :)

Vi vaknade något vid 15-16 tiden idag, drog ned till affärn .. fixade lite hemma, färgade luggen sista gången i belive now x), duschat och åt nyligen lite av gomaten som blev över igår NOM NOM NOM! ;D Ska snart ta och traska upp till bussen, ska åka hem till Conny :) Får se vad vi hittar på för roligt, men med bästa sällskapet är det absolut inge svårt alls att hitta på en massa tok :D

Mer än så har jag inte att säga ännu förutom:
GOTT NYTT ÅR PÅ ER, BABES!! ;D



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: Lijese

asså! vet du vad skillnaden på en kyss o en puss på kinden är el? xD TYDLIGEN INTE!!!!!! hahaha jävla retard!

2011-01-02 @ 21:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0