Holding out for a hero


Efter skolan på fredagen följde jag med Cicci in till stan medans vi väntade på att hennes pojkvän, Lito skulle sluta jobba. Ellenor hängde med en stund med men sedan åkte hon hem. Strax efter träffade vi även på min kära vän Mattias Söderberg :) Och så gullig som Cicci är så putta hon ned mig i snön!!! Satans vad kallt det var!! :o Och snön var så vass så att jag skar mig på tummen =/ Snyft* Haha.
På kvällen kom Conny hem och kidnappade mig så åkte vi till Ica Maxi och köpte en massa godis, filmerna "Arn" och dricka, sedan åkte vi och åt Kycklingsallad :D Riktigt gott :) Senare åkte vi vidare hem till honom och hade filmmaraton med massa gotta. Myyysig och härlig fredagskväll :D

Igår gjorde vi inte så mycket speciellt, tog det mest bara lungt, åkte in till birsta och handla lite grejer till huset hans osv. Under kvällen åkte jag hem igen och såg på två filmer, "A Cinderella Story" och "In to the blue" som gick på tv :) Sedan var det bara till att sova eftersom jag skulle upp tidigt, 8 på morgonen :)

Så när jag vaknat imorse gav jag min lillebror mjölk och så gick vi raka vägen till min säng och gosa, sedan var det bara till att klä på sig och åka in till stan tillsammans med mamma, lillebror och brorsan sebastian för att vinka av brorsan vimar som skulle iväg till Karlskrona angående lump-utbildning :) Efter det åkte jag, mamma och lillebror hem till Vimars nya sjukt fina lägenhet som jag är kääääääär i nu ;o haha :D Ska väll ta och åka hemmåt om en stund och göra lite mer läxor .. That sux =/ Vad kvällen kommer att ha för trevligt att bjuda på får vi se :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0