My life with you means so much for me!


Men guuud vad pinsam vissa ska vara då! :o Det är ju tragiskt :S Jag vill inte behöva lägga mig i, men nu får jag nog av all denna fjant! Orkar inte med mer folk som smsar från andras telefoner och försöker låtsas vara någon annan :S Fel att inse att man ärligt talat inte har något intresse alls och acceptera att man inte bryr sig om er som ska hålla på sådär? Allt handlar faktist inte om er. :P När en tjej verkligen har gått vidare och dejtar någon annan, varför ska man då vara så envis och korkad att man slänger skit på min käravän utan att hon förtjänat det alls?! Tycker faktist att det är dags att ta och GE UPP!


Hur som hellst så sitter jag nu på skolan och hör på när bina surrar en jädrans massa så att man nästan får huvudvärk utav det! (y):p Men lyckligtvis slutar jag skolan för dagen efter denna lektion :D Så jag ska ta och åka hem och bara ta det lungt framför tv:n och mysa med lillebror :) Så får se vad som händer och sker senare under kvällen :)



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: sebastian

Det var jag själv som skrev från mn mobil!

2011-01-11 @ 14:35:13
Postat av: Dzesii

Sebastian, detta handlar inte om dig..? :s Missförstånd.

2011-01-14 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0