Running from my tears


Igår har jag enbart tillbringat dagen vid läxorna och gjort massa uppgifter och gud vet vad.... Helt galet mycket :o
Men det måste ju göras så väljer jag att göra allt på en gång så att det inte ligger och väntar på bättre tider medan jag får in nya uppgifter för då slutar det lätt att man glömmer bort något sedan and that I don't like. :)
Efter en lång dags pluggande blev det raka vägen till sängen, somnade direkt.

Nu är det fredag och jag sitter på skolan och passar på att uppdatera lite granna medans jag väntar på att matten börjar. Blääh finns det något jag inte tål så är det matte =/ Det funkar absolut inte alls i mitt huvud. That sux. Men som tur har man ju en urgullig person till lärare som alltid får en på gott humör :)

Eftersom jag inte har planerat något speciellt inför helgen och bara tänker ta den som den kommer så tänker jag efter skolan åka hem, slå på någon film och mysa ned mig i soffan tillsammans med min bedårande lillebror ♥ :) Får se vad kvällen och resterande utav helgen kommer att ha för trevligt att bjuda på :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0