Tell me about it ;)


Jippi jätte kuuuu .. NOT! :( hade sjukt ont i magen under natten och hela morgonen i förrgår, sedan under dagen gick det över men naturligtvis kom super värkarna tillbaks senare under kvällen och varade heeeeeeeeeela natten/morgonen :'( That's not cool! Så det blev inge mycke sömn för min del så jag har legat och vilat en massa ist och bara tagit det lungt och hoppats på att bli bättre inom snar tid! Conny var jätte söt som gjorde pannkakor till frukost :D Nom Nom NOM! Men tyvär klarade inte min mage av mer än två stycken bara =/ Så har jag bara myst ned mig i soffan framför tv:n med världens snällaste sällskap :) Vid 5 skulle han iväg och jobba så han släppte av mig hemma hos min hunny, Jeanette. Vi har nyligen ätit pizza .. haha sååå ovanligt ;P Poppar nu popcorn och ska alldeles strax slå på filmen "Burried". Finns inget bättre än att mysa ned sig i soffan och ha filmmaraton med lite gotta till när man inte mår det bästa. Hoppas verkligen jag inte får tillbaks värkarna mer, vill ju inte missa allt för mycket i skolan pga detta skit :/ Nämen nu blir det en sväng till affärn innan vi slår på filmen.




PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: lijese

OMG VÄRKAR?! GRAVIIID MUCH?! HAHAHAH xD <3

2011-01-18 @ 23:12:30
Postat av: Dzesii

HAHAHA men tokfia!! Hade sjukt ont helt änkelt only :P;D<3

2011-01-20 @ 12:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0