Tonight we'r gonna parteeey!


HAPPY BIRTHDAY TO WORLDS GREATEST HUNNY;
LINDA JEANETTE SELANDER!!!!!! ;D ♥ ♥


Eftersom Jeanette fyller 23 år idag så passade jag på att kiva upp i god tid och gjorde god frukost åt henne på sängen hihi, sedan drog vi in till vårat andra hem "THE Birsta City" ;) HAHA När vi kom hem åt vi OFC gopizzan framför en riktigt bra film "You Again" som ännu inte ens har kommit ut på bio men kvalitet var riktigt bra och filmen är lätt se värd! Den har även bra budskap anser jag! :) Nu efter att min hunny har duschat klart tänker jag hoppa in i duschen sedan blir det till att fixa oss lite granna innan all folk kommer hit och festen börjaaaar! ;D

IT GONNA BE A GOOD GOOD NIGHT!
IT WILL BE AWESOOOOME! ;D

Tonight we are gonna part
You know we are superstars! We are who we are ;)


Och en liten hälsning till min älskade bästavän Jeanette
I'm so happy that I have you in my life.
When I was in the bottom, you gave me your hand
And helpt me up and showed me the meaning of life.
I REALLY LOVE YOU, worlds greatest hunny!  ♥ ♥



PussLOVE ♥

Kommentarer
Postat av: lijese

aawww! du ä så sööt :D hahah världens bästa! <3 frukost på sängen o massa mysig kväll! TACK! <3 <3

2011-01-16 @ 16:16:31
Postat av: Anonym

tack själv hunny!<3 love you so much :D

2011-01-18 @ 20:10:51
Postat av: dzesii

tack själv hunny!<3 love you so much :D

2011-01-18 @ 20:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0