Shake it


Igår kom Connys ursöta mormor och hälsa på medan jag var där oh gav mig en ring i julklapp :D Tusen tack :) hihi. Så fick Conny även en jättefin rosa blomma och en duk till blomman, i inflyttnings present till huset som han köpt som renoveras än så länge :) HAHA duken till blomman var tydligen till oss båda x) Blev sjukt förvånad då Conny skulle läsa upp att detta var till oss båda men det var ju gulligt :) HAHA så nu äger vi tydligen en duk tillsammans :P:) Jag märkte inte när Conny for tidigt imorse ned till jobbet så när jag vaknade upp kändes det jätte ensamt och trist =/ That's kinda sux :( Vid 17-tiden kom hans mamma och Christer upp och hämtade upp mig och deras ur fina hund, Texas :) Dem skjutsade mig in till birsta, så ett enormt tack till mamman hans som skjutsade mig :D

Jag mötte Jeanette och Tanja inne på Media Markt, där Jeanette köpte sig en Soda Streamer :) Sedan när detta var avklarat drog vi runt och kika lite på kläder inne på Birsta City innan vi gick vidare in till McDonalds, det blev El Maco en massa GOTT! ;D haha. Det var dock jätte lite folk på birsta, kändes as konstigt men soft ändå ju :) Efter ett tag åkte vi vidare hem till Jeanette och blåste upp en massa ballonger, liten stund senare kom Jennifer hit upp med så kom vi på att vi skulle dricka lite vin. HAHA vi gjorde en kille utav ballongerna ser skit cool ut och håller i en as ball blomma HAHAHA ;D En stund senare kom Tanja på att hon skulle ta hit mat "Wook" hemifrån dem, vad tror ni hon gör? Jo hon kommer över med hela stekpannan xD HAHA såg as snyggt ut måste jag säga ;) Mot kvällen fyllde vi en massa ballonger med vatten och drog ut och hade lite vattenkrig, åkte lite Bob utan styre tillsammans med Taja nedför en trappa, tillslut nocka jag ansiktet mot snöhögen ;P But it was fun :D haha :P Nu gick Tanja och Jennifer hem för en stund sedan bara så nu passar jag på att upptadera bloggen lite granna medans Jeanette städar :o Jag sa åt henne att jag kan hjälpa städa imorgon men nääedå hon fick ju någon kick att städa nu istället medans jag är helt slut i kroppen, blir nog sängen för mig riktigt snart :P Tanja glömde sin galsduk här så Jeanette vira runt den runt hela hennes huvud så hon ser ut som någon mumie, ser as fult ut men ah.. haha :P

Idag har jag tänkt på att jag faktist har hunnit med en massa skoj över jullovet, men tyvär även lite mindre kul med :P Av det mindre roliga har jag hunnit med att kliva rakt på en jädrans fet spik, krockat men dock som tur så gjorde ingen illa sig bara skada på bilen så det är trist! :( Så har jag även lyckats med att bryta fingret eller något bra liknande :o Kan inte ens hä ut de rakt, bara i kanske 90grader, mend et gör även då svinont :( BUHU Snyft* :/:P

Sedan har ju jag haft en massa roligheter och mys ihop med världens bästa Jeanette och Conny :D Som absolut ingen annan någonsin kommer kunna ersätta :) ♥



Känner nu att jag blev jätte gos sugen, önskar mig en stor och mysig kraaaam nu :D Det hade ju inte alls suttit fel nu :)

PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0