The smile on your face . .



Igår vaknade jag av att Jeanette står och drar i mitt ben så att jag skulle vakna och se Josips min när han såg hans superduper fina överaskning som vi gjorde kvällen innan xD HAHA det var jätte kul! Vi gjorde ju en as snygg ballongfigur, en kille ;) höhö :p Efter att jag legat och dragit mig bra länge bestämde jag mig äntligen för att hoppa in i duschen :) Såfort jag kkädde på mig skulle jag och Jeanette tydligen dra in till Birsta så hann ju inte fixa mig alls direkt så man var jätte gullig på birsta :P But guess what, I don't really care ;D Vi tog oss en mysig fika på Donken ;) haha nyttigt och bra xP Jeanette fick en massa bra fynd och jag fick en skiiit snygg och mysig tröja utav henne i tidig födelsedagspresent :D ♥ ♥ Me LOVE YOU och tusen tack hunny! ♥ När jag kom hem blev det en massa gosis kramar tillsammans med världens bästa lillebror! :D BIG LOVE! ♥ ♥ ♥ Mamma ville med åka in till birsta och shoppa och kika runt så vi gjorde det :) Hampus, min lillebror ville såklart följa med eftersom han saknat mig så fruktansvärt mycket. Det var riktigt trevligt! :D Jag fick med mig hem ett par super duper snygga skor och en jätte söt pijamas ;D haha jag brukar aldrig sova i pijamas men den var ju sååååå söt så jag var tvungen ;) Plus det kan ju vara bra när det är kallt och man inte har något gosigt sällskap som man kan kramas med :P

När vi kom hem gosade jag och lillebror en massa och körde nå roligt spel uppe på min säng, sedan när Conny ringde mig ville Hampus prata en massa med Conny så jag fick inte prata med honom haha x) Senare under kvällen efter att Conny slutat jobba följde jag med honom hem så fortsatte vi att se på Scrubs-serierna :) Dem är ju så himla köng utav sig xD Imorse ringde Conny från jobbet för att väcka mig, för jag får ju inte sova bort hela dagen. Tur att jag har honom som väcker mig och ser till att jag inte vänder på dygnet, speciellt nu när skolan ska börja igen efter lovet. :) Så nu sitter jag här och bloggar samtidigt som jag väntar på att han ska komma hem från jonnet igen, funderar att slå på någon film jag kan se på under tiden :) Får se vad resten utav dagen och kvällen kommer ha att bjuda på för trevligt :)




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0