Would you dance, if i ask you to dance?


Tyvär har min uppdatering varit heeeeelt världelös på den senaste tid eftersom har inte haft tillgång till internet nu när jag har varit hemma och tillbringat tiden tillsammans med min super älskade lillebror och sedan de dagar som jag har varit hos Conny har jag ärligt inte ens haft suget till att sitta och nörda vid datorn istället för att tillbringa tiden tillsammans med honom med :) Dagarna har enbart antingen varit fylld med en jädrans massa pluggandet eller enbart lugna dagar. :) Sitter just nu hemma nu, fick internet över kvällen eftersom jag behövde det till mitt skolarbete som ska vara klart imorgon och nu är jag äntligen klar med detta, så imorgon blir det bara till att åka in till skolan lite tidigare för att skriva ut allting och fixa lite fint. Blir bra dethär :) Annars idag efter skolan har jag faktist hunnit med mycket :) Tog en tripp på stan tillsammans med älsklingarna, Ellenor och Sabina sedan åkte jag hem och passade på att ha kraaamkalas tillsammans med lillebror innan han och mamma skulle åka och hälsa på min bror Vimar som åker iväg över några månader nu. Jag tänkte åka dit jag med och säga hejdå och umgås lite med honom men det sket sig eftersom jag var tvungen att plugga :( Så jag har ägnat mig en massa tid idag åt att plugga nå sjukt :o Men det är såklart värt all slit ifall man vill komma någon vart :) Så har jag även piffat upp rummet lite granna och städat och gjort fint :) Har även hunnit med att träna för en gångs skull :) Så från och med idag ska jag börja träna igen, så att man får en fin och fräsh kropp till sommarn :) haha.

GaaaaaH! Vad jag faktist längtar till april :D hihi :):) Och förstås till mars med då jag äntligen fyller 18!! ;D
NÄmen nu ska jag ta och mysa ned mig i sängen och låta drömmarna föra mig bort så jag lyckas komma upp i tid imorgon bitti till skolan :) Nästa vecka har vi praktik ända till vecka 9. Kommer bli riktigt roligt :D Ska praktisera på förskolan här i Ljusta med sötbarnen :) Vad som händer och sker under helgen vet jag inte ännu, har inte hunnit planera något speciellt ännu men känner för en lugn helg. Tänkte åka till Paradisbadet och plaska i vattnet med några men det får bli en annan dag istället :):)



No matter how far or how long
My love will still be yours.
I will always love you.
For you - I am here
Wheter in spirit, mind, body.
Shall you ever shed a tear
Your angel will always be near.

PussLOVE, my sunshines ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0