Baby, you are so beautiful


Imorse försov jag mig en timma, alarmet ringde aldrig :o Min mobil är knas, ena stunden ringer den och andra stunden gör den det inte :s Blev ganska så stressigt! Men jag hann iallafall till jobbet (Y)!  Fick som tur skjuts in till bussen utav Eva, så slapp ta moppen in. Hade jag tagit den så hade jag inte hunnit till bussen.  Jobbet idag var rätt så chill asså, jag toppen gänget jag jobbar mer åkte in till birsta där vi tillbringade hela dagen för att ställa frågor ang arbetsförmedlingen och deras syn på dem som vi sedan ska göra en statestik på. Såg där en ur snygg klänning som jag blev riktigt kär i direkt! Jag som har letat en klänning i evigheter men aldrig hittat någon jag verkligen tyckte om, så nu när jag hittat har jag givetvis inga pengar :( Kinda sux.. =/ But hey, that's life ;P Dagen på birsta med: Karolina, Emilia, Marcus, Niklas & Jovid var riktigt rolig måste jag få påpeka!   HAHAHA höll på att dö där en stund men varför får förbli vår lilla hemlighet hihi  När jag kom hem bytte jag om och åkte ned till huset tillsammans med min ängel ♥ Han tog bort väggar i köket och jag tog ut alla bräder och all skräp. När vi kom hem blev det duschen sedan gjorde Conny go' maten: kyckling, potatis grateng med bea SUPER GOTT .. Nom Nom NOM!  Nu tänker jag ta och rita lite granna innan jag slår på OC & målar naglarna, kan behövas haha nästan all färg har nu slitits bort, ser hemskt ut ;p


Igår slarv ritade jag denna teckning då jag hade lite lite att göra



Jag funderar starkt att köpa Sara Handå's systemkamera som hon ångrar att hon köpt, får den för ca. 5 000kr, kvalitét på korten blir superbra som jag fick se! Ska tänka lite på saken men när jag tänker efter så behöver jag en ny kamera och en systemkamera har jag alltid velat haft, så funderar starkt att slå till där  Bilderna blir sådär med den: ---> Inte alls dåligt



Får då denna kameran, väskan & tillbehör för bra pris:




PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0