Hem är där dem du älskar bor


Igår efter jobbet åkte jag hem till mamma och hälsade på henne och lillebror en stund, hade massa mys med lillebror ♥ Kom hem vid 19-tiden, tog in hästarna, hoppade in i duschen och såg på OC tills jag somna, men somnade inte förän strax innan 06-tiden haha  Jag var sjukt pigg igår men tyvär lyckades jag inte med att hålla mig vaken tills Conny kom hem från jobbet fast det bara var en liten stund kvar =/ När jag väl blev trött, slocknade jag till direkt :P När jag skulle ta ut hästarna till hagen igen sådär jätte tidigt på morgonen, vid 5-tiden så blev ena hesten alldeles till sig, helt vild så blev ju lite rädd där faktiskt att jag kanske skulle bli mosad, men som tur var den andra lugn och snäll så det blev lite änklare. Men lyckades inte ta in dem i hagen så fick tvinga tillbaks dem till boxarna. Glömde ju mobilen såklart inne också så kunde inte ringa efter hjälp och Christer hörde inte när jag ropade på honom. Var riktigt läskigt detdär! Hästen är ju enorm skillnad med lilla mig =/ Men det gick iallafall bra, inga olyckor skedd.

Imorse, eller ja.. vaknade ju riktigt sent :o ojojoj..jag vaknade då klockan hade slagit 16-00 :o Någon timme senare skjutsade Conny ned mig till Timrå där min bror, Sebastian hämtade upp mig och skjutsade hem mig till mammi TACK TACK för skjutsen!  Gud vad lillHampus blev glad då jag kom dit!  SÅ SÖT! ♥ Blev massa bus och mys med honom . Så åt vi grillat kött, strips, majskolvar med sallad. RIKITIGT GOTT!  MUMMA! ♥ Vid 22-tiden kom Conny och hämtade upp mig, åkte och handlade lite gotta, tog in hästarna ihop och nu har jag suttit och kikat på OC  

Imorgon ska vi åka och tvätta bilen som ska säljas, knäppa kort och lägga ut den på blocket  Vad dagen kommer att ha mer att bjuda på får jag se  Inget planerat ännu iallafall.



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0