Hold on, be strong


WEEEY, WOHOOO & JIPPIIIE!! ;D haha fyfan vad jag är glad!! :D:D:D Christer är så jäkla underbar, verkligen TUSEN tack till honom som designade och fixade min blogg!! :D:D:D:D Den blev perfekt!! Massa tack, tack, tack till honom!! hihi :):)

En stund efter att Conny kom hem från jobbet for han ned till huset med hans pappa för att fortsätta med renoveringen, strax efter tog jag moppen och åkte ned dit för att hjälpa till lite granna med att ta bort allt som legat utspritt lite här och var över hela gården. Senare på kvällen for jag och Conny upp till Rickard för att hämta Connys nya enorma monster dator x) och den resterande av kvällen har vi mestadels enbart suttit och kikat på OC, så har vi ju såklart härjat och haft oss som jag och Conny är duktiga på xD hahaha yes, vi är speciell.. som Rickard jämt brukar säga då har är i vårt sällskap x) haha.. Snart blir det till att se på en skräckis!! haha



PussLOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0